SaraIdaSofia! -

Måndag!

Imorse var jag riktigt trött och när jag såg vädret vart det inte mycke lättare att stiga upp! Man än en gång så lyckades jag och jobbdagen gick hur fort som helst. Det beror nog på att jag gjorde 4 olika saker idag =)
Skönt med variation!
Efter jobbet så kom jag hem och så gick vi och la oss och vilade lite och vaknade 1.5 timmar senare =P Otroligt skönt!! Jag begav mig då på fotbollsträning och de gick kanon, tråkigt väder att träna i bara men å andra sidan så är de skönt att komma igång nu efter uppehållet.
När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och sedan när jag kom ut så hade älsklingen gjort kvällsfika =)
1 macka med salami och fil med bananer =) Mums.
Tack älskling, det uppskattades. :]
imorgon ska de också regna och jag ska jobba ute, men om det regnar så har vi ändå regnstopp och sitter då inne och dricker kaffe och pratar skit =P haha! Så de gör inget om det blir regn imorgon också!!!
Näe nu ska vi kika på beck! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0