SaraIdaSofia! -

Måndag!

Imorse när jag klev upp och gjorde mig i ordning så var jag faktiskt ganska pigg, jag såg fram emot att få ta en cykeltur ner på jobbet och sedan slita med alla returgods, trodde väl att jag skulle ha en 20-30 stycken.
jag går ner till cykeln och ska cykla i väg när jag inser att min cykel är borta! !!! Hur irriterande är inte det, och igår klockan 23.30 så stod den där. Fan ta den som tog min cykel!!!!!

Väl på jobbet så fann jag lite hopp när jag fick veta att jag hade 4 returgods, sen efter dom var avklarade fick jag gå och snurra band, sedan efter fika fick jag gå ut på ulandet där vi slet som djur fram till klockan lunch! Sen efter lunch har vi bara suttit inne och spelat kort och gjort absolut ingenting!!!
En bra dag med andra ord!

Nu har jag just färgat håret igen, men denna gången fick jag något supermedel av Karina som fungerade toppen!! no longer kritwit gulaktig längre =)
 Å sen så kan jag inte prata just nu för jag har min skena i käften, vita tänder i´m on my way!!!
Så när jag ändå inte kan prata så kan jag ju sitta här och nörda mig! haha!

Ikväll blir de film med Viktor och Pernilla, någon hemsking skulle jag tro!
Där har jag också hängt typ hela dagen idag, jag och Pernilla gjorde några ärenden och sen satt vi mest och snacka skit och roade oss! Blev också att färga Pernillas hår, dock har jag inte sett resultatet men de blev nog kanske bra ;P de var bara tydligen 5 gången hon förgade håret på två dagar =P ahhahaha!
Skål för de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0