SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Idag på jobbet så har vi haft otroligt mycket att göra, tills klockan blev 1, för då slutade jag!Vi lyckades också he sönder huvudsaken som man använder på surrstationen, men helt ärligt så var det inte vårt fel utan Då begav jag mig till Obbola, där de blev bad och sol =) Sedan avslutade vi med ett bad på vitskär med Ph och Sofie:) Mycket trevligt må jag säga!!
Helt underbart väder, hoppas bara att detta får hålla i sig nu ett tag!
Nu sitter jag återigen med min blekning och vå får se hur detta går! dom kanske blir vita, kanske inte!?
Snart ska vi i iaf åka till Viktor och Pernilla där de blir grillning och vin till maten :) Inte helt fel! Sen avslutar vi kvällen med att se en film på hemmaplan =) En riktigt bra dag!!

Näe nu tjatar min man på mig att vi måste åka! Trevlig lillördag eller nått!?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0