SaraIdaSofia! -

summerlove!!

Ikväll så blev de först att åka till Obbola och hänga och spilla tid medans vi inväntade Sandra.
Sen åkte vi till rampen och jag kikade när Alex och Linus busa!
Sen gick vi upp på konstgräset och spelade rövdunk =P haha de var sjukt kul!! 
Efter ett tag kom Sandra dit och då begav vi oss vidare till obbola igen och segel där det blev bad för hela slanten :)
Å jag var tvåa att doppa mig tätt efter Sandra, inte dåligt för att vara mig! Jag är egentligen badkrukan nr 1 men icket idag!! Det var iaf kallt men de var lite sommarkänsla över det hela :)
Nu är jag hemma och väntar på att tvätten ska bli klar och sedan blir de att hoppa in i duschen och sen väntar sängen :) Måste försöka komma isäng innan 12 ikväll så jag får sova lite mera i natt! Det skulle jag verkligen uppskatta =)
Fast först och främst just nu ska jag ta och bädda rent i sängen =) Då sover man som bäst :) Sen blir de en kvällsmacka :) tihi! :)

Trevlig lillördag gott folk!
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0