SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Jobbet idag gick hur bra som helst! Vi inledde dagen med regnstopp och åter i arbete först klockan 09.00!
Väl då så rusade dagen förbi. När jag kom hem fick jag och älsklingen nå ryck och städade ur datarummet! Nu några timmar senare så är det inflyttat två fotöjer och en tv och ett fint bord =) Så nu har detta rum blivit lite till ett spelrum :)
Bra vart det iallafall och otroligt skönt att alla flyttkartonger, tvkartong, soffan, stor rumsavdelare mm. är borta =) Nu är det verkligen ett rum som man kan trivas i =)

Nu är det strax dags för sängen för imorgon väntar ännu en underbar dag på jobbet! men så kan det gå =) Vi har iaf haft kul när vi har donat på och lackat bord mm =) haha! Du vet verkligen hur du ska få mig som mest lycklig älskling!!!
Näe om jag ska hinna kika lite tv innan sängen är de bäst att jag släpper datorn!
Adjökens!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0