SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Inatt var jag virrhönan nummer ett. Första gången jag vaknade vart jag så besviken för att jag snart skulle upp och jobba men då berättade min käre man för mig att klockan var 12 så jag somnade lyckligt om! Sen vaknade jag och gick på toa och sen började jag klä på mig, alex frågar då vad jag håller på med och jag berättar att jag ska upp på jobbet och frågar om han inte visste om att jag faktiskt jobbade. Klockan var då kvart över 4, så än en gång fick jag gå och lägga mig =P haha men så kan de gå. Idag var det riktigt tacksamt att vara inne och jobba kan jag meddela! Satan vad det har regnat! Helt sjukt. åskan kom tom med fram där ett tag! Inge kul väder detta!

Nu ska jag och älsklingen fara och springa =P Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0