SaraIdaSofia! -

Fredag!

Imorse försov jag mig, ajaj! Väckarn ringde inte och jag vaknade 5 minuter över 6. Men det gick bra :) Fick dock en lite halvstressig start på dagen men. Väl på jobbet så gick det ganska bra, eftersom jag gick och la mig väldigt tidigt igår så var jag ändå relativt pigg. Klockan 10 när de närmade sig lunch slutade jag! Skönt, kom hem och älsklingen hade lagat stuvade makaroner och korv åt mig och sen blev de soffan, slumrade till 2 timmar men de var bara skönt!

Nu är min man och byter bromsbelägg på bilen och jag hade väl tänkt städa och köra en maskin, men jag måste få vakna till lite mera först =) Hade tänkt inleda med en promenad med våra underbara dogs =)

Ikväll blir det kalas (smörgåstårta) hos Alex farmor som fyller år, grattis grattis! Sen imorgon är de grillknytis hos Viktor och Pörn!
Näe nu ska jag få något gjort innan min älskling kommer hem! Trevlig helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0