SaraIdaSofia! -

Fredag!

Imorse ringde jag ner på mitt jobb och sjukanmälde mig!
Det var behövlligt, hade inte sovit mycket för direkt jag vände på mig så vaknade jag av smärta och fick ligga vaken ett bra tag och så höll det på!!
Dagen spenderades först hemma med att bara ta det lugnt ute på balkongen och sen åkte vi til stan och handlade mat och lite mat till dogsen!

När vi kom hem så åkte vi till min käre farmor och farfar och hälsade på och pasade på att låna deras grill =P Sen åkte vi över till obbola och så var jag barnvakt åt en liten alvin medans viktor och alex donade lite!
Sen åkte vi hem och grillade på balkongen och det vart helt underbart gott vill jag lova,grillat kött med potatisgratäng och en grekisksallad =)
Sen vid halv 11 tiden svängde philip och Sofie förbi och vi såg en film och åt jorgubbar, vattenmelon och annanas och lite snarra =) Mumsigt!
En lugn och trevlig Fredag kan man kalla det =) Riktigt skönt!

Imorgon har vi match mot IFK umeå och jag taggar vinst från sidan. Jag har ju ont i min fot och kan tyvärr ej spela. Men men så kan det gå. Förhoppningsvis kan jag spella den 2 juli mot Mariehem! Viktigaste matchen i hela serien!! Vinner vi mot dom så leder vi serien =) Hejja oss!!!
Näe nu ska jag kila till tv´n och se vad min man har hittat att kika på sen blir de att krypa isäng, för är de fint väder imorgon så ska jag upp i tid och sola så jag får lite färg på mig =) Haha..
Godnatt!

Du är världens mest underbara pojkvän =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0