SaraIdaSofia! -

Later!

Idag har det blivit ganska lugnt, en typisk söndag skulle man väl kunna säga, vi tog en sväng över till Obbola där hundarna fick bada och springa lite och sen åkte vi vidare till lövöudden å hälsade på oxh käkade lite vattenmelon :).
Sen åkte vi hem och åt lite mat och sen råkade vi somna i sängen när vi skulle vila. Nyvaknad och pigg sitter jag nu här och känner lugnet. Min man har inte vaknat ännu men han jobbar på det, men han måste ta och kliva upp snart för om 30 min börjar min träning och då ska han se Sandviks herrar spela match och samtidigt ska jag träna!

Sen ikväll blir det att hyra en film och känna lugnet och försöka komma i säng i god tid så jag atr mig upp på jobbet imorgon! Att jobba på sommaren är ingen höjdare, de är då man ska ha semester men jag har inget annat val än att jobba och se glad ut =) Sen så får jag börja stämpla i augusti, så skönt!! =)
Idag satt jag och kika på lite utlandsresor och jag blir så oerhört sugen på åka, vi får se vad som händer när min heltidsanställning är slut :)

Näe nu ska jag byta om och sticka iväg på fotbollen :)
Adjö!!

Älskar du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0