SaraIdaSofia! -

Söndag!

Midsommar blev lugnt och trevligt, började med sill lunch hos mina päron där de snappsades och skålades :) Sedan åkte vi hem och gjorde oss i ordning och kirrade lite gokäk =) Sedan åkte vi ut till min mammi och pappi igen och lagade middag =) Trevligt, där blev vi kvar till 12 sedan drog vi vidare, blev en sväng förbi angelika och björn, dock hade björn däckat men haha ! Där var det fylla och skratt! Vid halv 4 anlände vi hemma =) 
 På lördag så begav vi oss till Vikor och Pernilla när vi vaknat och där vi hjälpte dom att tapetsera och sen bjöd dom på middag och sen fortsatte vi och kom hem vid 9 ikv :p haha. Snacka om heldag!
Men de va trevligt!
När vi väl kom hem så åkte vi och släppte hundarna och sedan lira vi lite fotboll. Sen hyrde vi en film och åkte hem :)

Idag är det helt underbart väder =) så nu ska jag väcka min älskling och sedan blir det att bege sig ut i det fina vädret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0