SaraIdaSofia! -

Made in Sweden!!

Imorse när väckaren ringde var jag riktigt sjukt trött, men jag tog mig upp i tid och begav mig på jobbet då klockan var 06.00!
Efter några timmars jobb frågar våran förman om jag kan jobba över, ja säger jag med ett leende på läppparna, Haha!
23.30 slutade jag jobba. Jag hade då jobbat i 17.5 timmar! Grattis! Sjukt sliten men de är det fan värt, det är ganska sköna pengar! ca: 4 heldagar på en kväll!  Skål!! + att jag får vara ledig med batalt imorgon halvdag!
Men det var fan slitet, tur iaf att vädret kunde vara fint :) Nu slipper jag jobba över på ett tag! Fast på måndag börjar min heltidsanställning, så då blir de att jobba varje dag tills den 9 Augusti! Men man ska aldrig klaga att man får jobba, det är pengar och de finns så sjukt många som är utan jobb = utan pengar!

Nu har jag nyss kommit ur duschen och de uppskattades att få en lång och varm dusch! Nu ropar sängen. Ska bli otroligt skönt att få sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0