SaraIdaSofia! -

Måndag!

Första dagen på veckan och jag suktar redan efter helg. Inte helt okej. Detta väder är också en pina, som tur är jag inte ute och jobbar eller idag var jag ute tills de började regna sen fick vi sitta inne från 12-2 och dricka kaffe och sen sista timmen blev det att sitta inne och snurra band. Ganska slappt. Imorgon är jag också inne och det tackar jag gudarna för om detta väder håller i sig !! Läste i tidningen att hela juni månad kan bli den kallaste och sämsta juni på 50 År. Hur dåligt är inte det kanske???

Efter jobbet skulle jag och min man vila lite vilket resulterade i 2.5 timmars sömn. Grattis till oss, blir nog lite knepigt att somna ikv men men så kan det gå!
På fredag är det midsommar men vi har inga planer än så länge hoppas bara inte tidningen har rätt för enligt dom ska det regna och det skulle ju vara totalt värdelöst!!
Näe nu ska jag tömma diskmaskinen och sen ska jag se om jag lyckas somna ;P Haha..

Min man är det bästa som finns och
 jag älskar honom över allt annat! :)
Puss på dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0