SaraIdaSofia! -

Onsdag!!

Igår kväll blev det att åka över till Obbola och låta hundarna leka lite och bada :) Turbo simmade för första gången och han var så sjukt söt, ingen elitsimmare direkt men de får vi jobba på ;P haha!
Tempo var däremot inte likla sugen på att simma så när det började bli lite för djupt så vek han tillbaka och gick in till stranden =P haha! Men men de var mysigt att vara där ute och leka lite :) Badade ju nästan själv också =)

Imorse var jag dödens död, hade sovit 3.5 timmar inatt och min näsa var totalt igen täppt, (trots nässpray)
Jobbet var lugnt, blev inte mycket gjort och sen gick jag hem klockan halv 2 men betalt til halv 3 så det var ganska okej =)
Ikväll så har vi spelat match mot Bjurholm och det slutade i seger till oss med 8-0 :) Grattis till oss!

Nu är jag väldigt trött så jag hade tänkt krypa i säng så jag tar mig upp imorgonbitti och sedan är de helg :) Midsommar och min och älsklingens ett års dag =) Kan inte bli bättre! Kunde inte vara lyckligare! Min pojke är mitt ljus som jag älskar så oerhört mycket =) 

Några bilder från badandet :)




Busigaste Tempo!




"Kasta pinnen då hörru!!"



Jag fick mig nästan ett dopp jag med =)




Mästersimmarn nr 1!



Kall/blöt hund =P Min pingla!



Nu väntar sängen =) Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0