SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Imorse var jag på tok för sliten men dagen rusade iväg ändå och klockan slog fort tre. Det är så sjukt skönt när tiden går fort när man jobbar! Imorgon ska jag sysselsätta mig med exakt samma sak, snurra band =P haha. Men de är rätt så chill =) Idag efter jobbet for jag hem och städade och körde igång diskmaskinen =) Bra jobb till mig där!
Snart är det helg och det uppskattas! =)

Ikväll spelade vi match mot Ersmark, seger till oss =) Vi börjar bli bra på det här med att vinna ;) haha!
Nu är det bara två matcher kvar innan de blir uppehåll i Juli! Vinner vi dom två resterande matcherna så leder vi serien! Hejja oss!!!
Ikväll blir de lugnt, ska strax röra mig till soffan och kika lite tv med min älskling =)

BTW, tack för detta fina väder =) låt det bara vara kvar :) haha.
Näe nu vill alex att jag kommer och håller han sällskap ett tag innan jag ska krypa isäng :)
Godnatt!

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0