SaraIdaSofia! -

Sena nätter!

Ikväll blev det middag med Philip och Sofie och sedan såg vi film! AURORE!!! Så ofattbart bra film, men den värsta filmen jag någonsin sett! Det skar i mitt hjärta. . Helt sjukt vad ond värld vi lever i. Stackars små barn!
Finns det någon som inte blir berörd av denna film så är det något allvarligt fel! Jag rekommenderar filmen till 1000. . Den är riktigt sjukt jävla bra! Filmen är verklighetsbaserad och handlar om barnmisshandel! Ett måste att se!!! Bästa filmen jag någonsin sett! Kommer säkert vara arg i en vecka nu efter jag sett denna film men det var den värd!! 




Imorgon väntas match mot tvärålund =) Jag hoppas på ännu en seger! Återkommer om resultat! Lycka till åt oss!!! Nu ropar sängen! Sovgott! Älskar dig Alexander Lindström!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0