SaraIdaSofia! -

Söndag!

En toppen helg har just passerat och imorgon börjar allvaret! Jag jobbar varje dag fram till den 9 augusti! Vars är peppen? haha!
Igår blev det en snabbis förbi obbolamarknaden men eftersom vi inte hade några lösa pengar så blev de inge remmar, inge munkar...  Nada. Sen åkte vi upp till stan och jag gjorde lite shopping, shopping med färg kan man väl säga, blev ett rosa långt linne och ett långt lila linne, ett par "sommarbyxor" och en sjukt häftig kofta, ska ladda upp bilder senare idag :)
Handla är hur bra som helst :) hahaha!
Sen åkte vi hem och gjorde i ordning oss och sen blev de vidare till Viktor och Pörn där det blev grillpartaj :) Alla var samlade :) Riktigt trevligt måste jag säga :] Det blev allt från god mat till vattenkrig =)
Sen när jag och älsklingen kom hem såg vi Wildchild och sen kröp vi i säng :) En toppenkväll dvs :)

Nu är vi nyss uppstigna och vädret suger, blir så fruktansvärt besviken på detta skitväder. Kan de bli riktig sommar nu eller?? så himla tråkigt att jag vet inte vad!
Näe nu väntar ett återbesök på marknaden och sen får vi se vad denna söndag bjuder på :)
Ses!

IdahjärtaAlexander!
AlexanderhjärtaIda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0