SaraIdaSofia! -

Söndag kväll!

Godkväll!
Idag var det val och vi röstade båda på Anna Heed, bra va av oss där vill jag lova :) Hejja SoD!!!!

Idag var vi förbi Viktor och Pernilla som bjöd på kräftor och hur gott var inte det kanske? Sen åkte vi på min fotbollsträning och sedan blev de hemgång och mys framför tv´n =) Så allt för mycket har det inte blivit gjort idag kan jag berätta! Men de är faktiskt ganska skönt :)
Imorgon är det jobb och jag känner mig inte direkt peppad men de är inte så mycket att göra något åt, bara att gilla läget :) haha! 05,15 ringer väckarn!
Näe nu kallar sängen, BTW!!! Har hittat min väckarklocka och det känns huur bra som helst! Nu behöver jag inte oroa mig för att inte vakna i tid på morgonen längre :) Min trogne vän är tillbaka :) Skål för det!
Nu måste jag bara komma ihåg att ställa den så jag inte somnar och glömmer det och sen så tror jag att den ska väcka mig imorgon men då när den inte gör det så vaknar jag inte av mig själv för jag inte har ställt in mig på att vakna själv och så försover jag mig! Det skulle inte vara bra någonstans!! Förövrigt så har vi köpt en ny data skärm idag, en plattis :) Bra jobb av oss!

Näe nu måste jag krypa i säng! Godnatt!

Du och Jag = Sant!
Älskar dig över allt annat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0