SaraIdaSofia! -

Söndag!

Godmorgon!
Jag höll på att få en chock när jag insåg att jag sovit till halv 12. Det är inte likt mig! Men så kan de gå, återstår att se om jag tar mig isäng i tid ikväll, man kan ju säga att jag vänt på dygnet lite dom senaste dagarna.
Sverige Danmark igår var ju ingen hit! Sverige skulle ha vunnit, fast dom spelade inte riktigt bra men dom var ändå värda att vinna, det var ju tom. Sveriges nationaldag igår!


Idag lyser solen iaf ett tag men jag såg några svarta moln dra sig in sakta med säkert, men de ser inte direkt ljust ut vill jag lova! Men man kan ju hoppas att solen kan hålla i sig hela dagen! Nu ska jag ta och väcka min man och sen ska vi gå på promenad med våra dogs och sen får vi se om vi ska åka upp till stan en snabbis! =)
Smell you later!

Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0