SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Suck och stön! Så känner jag nu! Hatar smålögner och på köpet så ska jag och älsklingen fara och fiska, de är väl inte direkt mitt favorit göra direkt, men men så kan de gå. Alla anpassar sig väl någongång. Det är smålögner som förstör ett förtroende tids nog, folk emellan! Dum jöns!!!!!!!!!

Imorse höll jag på att försova mig, vaknade 4 minuter i 6 och insåg att väckarklockan hade gett upp eller så var de jag som slitit ut kontakten i sömnen =P. Men jag hann i tid när klockan slog 06.00 klev jag innan för dörren till jobbet och dagen har gått ganska snabbt ändå. Ända negativa är att jag har gjort två olika saker på jobbet i snart två veckor, de kallas inte variation.
Igår skulle jag och älsklingen se en film, Pride and glory tro jag den hette men de slutade med att jag somnade typ klockan 21.00 och 23.00 avancerade jag vidare till sängen! Så jag har ändå sovit 9 timmar inatt! Inte fel. Trots det är jag trötter och de är mindre kul. Det går inte att vara pigg när man kliver upp så fruktansvärt tidigt, de spelar ingen roll hur mycket man sover, de är ett hopplöst fall!!!

Imorgon är de onsdag och sen är de snart helg! Gudomligt!!! Näe nu ska vi pallra oss till sävar ån. Skål för det..

Uppdatering om fisket kommer kan jag lova, kommer nog bli ett argt och lesst inlägg, jag känner på mig att jag borde stanna hemma men jag har bestämt mig för att se om jag får någon fin firre.. haha. Lycka till åt mig!
VARNING VARNING, storfiskarn är på gång!



Älskar dig Alexander!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0