SaraIdaSofia! -

Att ha en hjärna betyder inte att man növändigtvis använder den!?

Äntligen är helgen här och jag kan meddela att den är väldigt eftertraktad =) Eftersom jag jobbar hela sommaren så får jag inte vända på dygnen allt för mycket för då blir måndagen så oerhört dryga, men idag somnade jag klockan 18.00 och vaknade klockan 22.00 Grattis till mig! Nu är klockan ett och jag är pigg som en apa! Con Gratz! Inte ett smart drag!
Sen idag så har jag varit helt borta, haha vet inte riktigt vad det beror på men jag har typ gått åt höger fastän jag vet att jag ska åt andra hållet. Hahah. Men men så kan de gå. Jag skyller på förlite sömn! eller nått??

Idag efter jobbet åkte jag hem och bytte om sedan tog vi en tripp till Obbola och sedan hem för att äta en romantisk middag för två som avslutades med jordgubbar doppade i choklad =) Mums säger jag bara :)
Imorgon är det midsommar och jag hoppas verkligen att vi får samma underbara väder som vi haft idag, det skulle vara helt klart de bäste =)
Vad som sker imorgon har vi dock inte bestämt helt och hållet ännu men de är ingen panik :) Det bestämmer vi imorgon. Synd att det är så mycket olika pådrag på olika håll.
Ikväll så har vi bara tagit de lugnt och myst framför tv´n och sen kom min lillebror förbi och vi drog och spelade lite fotboll och nu är vi hemkomna och hade tänkt se den nya wallander,  "skulden" och äta lite mer jordgubbar och ev. lite popcorn :)
Inget slår en myskväll med min underbara pojke =) Är så glad att vi har varandra. :] Du och jag mot världen!

Förövrigt så har tiden bara rusat iväg. Imorgon är det ett år sedan jag och Alexander officiellt blev tillsammans! Men det känns som om det var igår =P Helt sjukt, det säger bara vips sen är man väl 30.
"tiden går fort när man har roligt"
Näe nu ska vi börja se filmen så det inte blir allt försent innan vi kommer i säng!

Glad midsommar gott folk!

AlexanderHjärtaIda

IdaHjärtaAlexander
1 helt underbart år med dig
I have fall for the red rose!
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0