SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Inatt blev de inte mycket sömn, min fot värkte bara mer och mer, men jag tog mig till jobbet, dock så hade jag lite problem eftersom jag inte riktigt kunde trycka ner kopplingen men jag löste de på bästa sätt =) Haha!
På jobbet kunde jag bara koncentera mig på hur ont jag hade så klockan 10 gick jag hem för dagen, väl hemma spenderade jag dagen på balkongen med foten i högläga och så åt vi jordgubbar och hade mysigt =)
Helt sjukt vad underbart väder.
Ikväll så ska jag åka och kika på min träning och sedan ska vi se Sandviks Herrar spela match mot wilhelmina =)

Sen får vi se om vi hyr någon film och far hem och bara chillar =) Får jag inte sova inatt heller så blir det att sjukamäla mig imorgon också, för de går fan inte att jobba om man fått sova noll och har så ont.
Var till läkaren idag också, var ingen skelettskada men ledbandet var väl inte i sitt bästa skick!
Men så kan de gå, bara att vila och komma igen =) Det som inte dödar, de härdar!

Nu ska vi kila och kika fotboll. Njut av sommaren, för nu är den verkligen här =) Puss


Tack för att du finns hos mig!
Du förgyller mina dagar och gör mig till världens lyckligaste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0