SaraIdaSofia! -

Zzzz

Imorse vid halv 3 blev jag och min käre man väckta av våra hund, Tempo. Han mådde riktigt illa. Han hade spytt  å skitit ÖVERALLT. Så det var ju bara att vi klev upp och började städa. Efter ett tag blir killen bara mer och mer hängig, han orkar knappt gå och han blir yr. När vi bäddadener han låg han bara och pep. Så inatt blev det inte mycket till sömn, jag vågade knappt somna för han var så sjukt risig. Vi tänkte tanken att åka upp till vetrinären men vi sket i det och tänkte att vi skulle avvakta. Nu mår han dock bättre fast han är lite loj fortfarande men de är tusen gånger bättre än det var i natt och de känns ju skönt vill jag lova! Var fan otäckt har aldrig sett våran kille sådär slut, han vart en helt annan hund.. Stackarn!
Men men nu har vi iaf stigit upp efter bara någon timmas sömn och jag kan lova att de känns. Men de är inte så mycket att göra något åt.

Idag blir det lugnt skulle jag tro : Hade tänkt tvätta lite och sen får vi se vad som sker! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0