SaraIdaSofia! -

Fredag!

Måndag - Fredag. Veckorna rusar förbi. Denna morgon ä dock den tyngsta jag haft hitills. Träningen slutade tio igår sen var det bara att åka hem, dushca varva ner och vips var klockan på tok för mycket och nu är jag uppe klockan sju.
Idag är älsklingen ledig. Skönt för honom, men jag slutar klockan ett så de är ganska okej det också.
nu är snart 2 veckor avklarade på mitt vikariat och et betyder att det bara r 1 vecka och 1 dag kvar. Mindre bra. Gruvar mig rent ut sagt för att komma tillbaka till mitt vanliga jobb. På sommaren är det ett guld jobb men vintertid är det bara blä!

jaja så kan de gå! Nu ska jag ta och se om jag får mig nå frulle och sen blir det att bege sig till jobbet!
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0