SaraIdaSofia! -

Lördag!

Idag har jag sålt två valpar, varav en var min underbara Nikita. Skar typ i mig :p men men. Så kan det gå. Kommer fler svängar!
Gårdagen sågs det en film i detta hushåll. Jag trodde jag skulle dö. Fick ont i magen för det var så sjukt, verkligen en psykopat film och slutet ska vi inte ens disskutera. Det var så knäppt att det var inte sant! Jag hade hoppats på lite glädje iaf. Men inte de inte. Inte ens nästan =P haha
jaja så kan det gå när jag väljer film. Ska seröst aldrig välja film igen för jag hittar alltid dom värsta och dom med så tråkigt slut!
Jag är mer en sån som gillar : och så levde dom lyckliga i alla sina dagar! :] Men nu för tiden verkar det som att produktionen på sådana filmer har upphört :p Ack Ack. kanske ska satsa på att bli en sån där som gör filmer. För de måste ju finnas någon mer än mig som gillar "lyckliga sagoslut"?

Ikväll finns det inge planer, älsklingen har just tagit en powernap så de återstår ju att se om han ens kliver upp någe mer ikv. Gårdagen blev ändå rätt sent och sen imorse kring halv nio väckte han mig och var så pigg och alert och så gick han ut med hundarna. Jag trodde han skämta jag var tröttare än döden själv.
Så jag skulle tro att det blir en relativt lugn kväll =) Fast jag måste erkänna at jag är lite småsugen på att göra fortet, ohdjes. eller göra kanske man inte säger, köra fortet. Eller jag har ingen aning :p Hoho.
Igår var även Emil och Teresia förbi och emil lekte rörmockare. Men kan ju säga det att diskhon är bra igen. Känns så skönt att kunna spola vatten utan att det luktar död kamel! Tack för den Emil! =)

Näe nu ska jag gå och se om jag får liv i min man och disskutera vad lördagen bjuder på. ( hörde dock på radion att robinsson börjar ikv klockan 8.) Man kanske borde se det bara för lite nostalgi eller något sådant =) Haha..
Näe ha en trevlig kväll =) Tjing!

Du är mitt ljus,
Älskar dig Alexander Lindström!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0