SaraIdaSofia! -

Lördag!

Fredagen var trevlig, Linus och Sandra kom vid 7 tiden och då blev de go pizza och sen massa skitsnack och endel förtärande av alkohol! Senare på kvällen svängde rebecca förbi och efter ett tag så drog vi oss vidare =) Så det vart en trevlig kväll =) Lyckades tom komma i säng i vettig tid och vakna utvilad imorse =) Not bad!
När jag sen imorse sådär kring halv 9 tiden skulle gå ut med hundarna fann jag linus och sandra utanför Nyström. Dom höll igång än. Bra jobbat måste jag erkkänna :p
Några roliga inslag under kvällen hade vi också =) haha.. ja harregud jag säger då bara det!
Ikv blir det nog alkoholfritt och lugnt skulle jag tro =) jag hoppas lite på en bra film och lite snarra =) lördagsgodis är ju tillåtet på lördag tycker jag :) vi ska iaf fara och släppa hundarna med Emil och Teresia och kika lite mer på deras lägenhet som snart blir vår. Vi misstänker att vi kanske måste göra oss av med lite saker till vardagsrummet för deras är mindre än det vi har nu. Men vi löser det på något bra och smart sett :)

Idag har vi varit duktiga och tvättat min bil och Viktors och Pörns bil och nu ska vi se om vi lyckas packa någon flyttlåda till :) Hejja oss! Jag har även lyckats förvärva min mor att flyttstäda med mig =) skål för det!
Idag fick min käre karl något ryck och slet in mig i duschen och duschade mig med kläderna på. Tack för den ;) hahahah.. Fast det var ganska kul =) Jag fick mig ett gott skratt iaf :) Den mannen får mig alltid att skratta och jag är så otroligt lycklig att det är vi två :)

Näe nu ska jag göra lite nytta iaf! god Lördag!

Älskar dig mest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0