SaraIdaSofia! -

Måndag!

Imorse lyckades jag ta mig upp sådär kvart över 5 efter att min älskling knuffat i mig några gånger men jag var i god tid på jobbet :) Dagen rusade i väg och nu är jag hemkommen =) Nu har jag bara ett problem älsklingen har bilen i holmsund och jag är i Obbola och jag orkar inte bara sitta hemma tills han kommer hem :P Men de ska väl gå att lösa på något smart vis =) hoppas jag iaf!

Idag är en bra dag. När vi promenerade med barnen till olasjö för att ha gymnastik så insåg jag att det töade. Våren är såå på väg =) Kan inte vara gladare :)
Idag gick det också upp för mig hur tur de är att vi flyttar. våran "älskade" hyresvärd höjde idag hyran till 5100:- så det var tur att vi valde att lämna denna lägenhet!

Imorgon skrivs de nya kontraktet och de ska bli skönt att få ordning på det så vi verkligen vet att vi får flytta den 1 maj! Livet leker och vi går mot bättre tider ( sommar ).
Nu är det tv sen ska jag klura ut någon smart ide att ta mig över till Holmsund, kan ju säga på en gång att gå är inget alternativ! haha.. Ikv har jag fysträning och självklart är det min älskade far som håller i träningen. Kan inte direkt säga att jag ser fram emot den.. Men Men bara att gilla läget :p haha..
näe nu ska jag se om det finns någon tvätt tid för det är en hög prioritering just nu kan jag lova!
Ha en bra måndag =)
Katjing!

Träningen ikv gick relativt bra, kändes dock att man legat sjuk. Jag kände mig nästan lite väl nerbryten och så märktes de att man kört väldigt lite snabbhetsträning och mycket distans =) Men de var faktiskt ganska kul med fys =)
Nu sitter jag och funderar om jag ska gå och lägga mig, är dock inte så trött längre men jag ska fan upp 5 imorgon också så jag borde rent generellt gå och lägga mig nu!
Imorgon får jag inte glömma att kontraktet ska skrivas!! Kommer bli huur bra som helst!
Näe nu ska jag smita ner i tvättstugan och hämta de tvättade och sen blir det ljudbok ( inte svensk maffia ) utan "aldrig fucka upp" och förhoppningsvis somnar jag relativt fort =)

Jag måste bara berätta hur lycklig jag är just nu. Jag har världens mest underbara pojkvän, våren är här så nu säger det bara poff sen är sköna gröna sommaren tillbaka =), valparna blir såld, vi ska flytta till en sjukt mysig och fin lägenhet, vi har två helt underbara hundar, och framför allt jag är kär =)

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0