SaraIdaSofia! -

Men underbara Tisdag!

Idag fick jag sluta kvart över 2 :) sen imorgon så är jag ledig =)=) hur skönt är inte det!? Börjar vara ett tag sen man var ledig en vardag =) Måste bara berätta att det känns så himla underbart :) Nu håller jag på att tvätta för ovanlighetensskull ;P haha, känns nästan som att jag inte gör något annat än tvättar ibland =P Men de kan jag leva med =)
IKväll blir de mys framför tv´n och njuta av sovmorgon imorgon :) Förövrigt så går vi imorgon in på sista månaden i denna lägenhet. Kan inte bärga mig, vill flytta NU!

Idag slog det mig hur arg våran nuvarande hyresvärd kommer att bli! Telefonkabeln som gick in till varje rum är gone gone gone, hål i alla rum, och inte bara ett hål i väggen utan typ sådär 20 i varje rum. Tapeten i köket ser ut som sju svåra år sedan våran kära "oljepump" exploderat. Golvet är repat. Oj oj han kommer nog döda oss allihop =) haha,, Är lite orolig att det blir lite extra kostnader här och där =P


Näe ner i tvättstugan igen är vad jag ska roa mig med! Skål för det!


Jag älskar dig darling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0