SaraIdaSofia! -

Onsdag --> Stuven!

Då var man tillbaka till Stuveriet efter 3 veckor på dagis! Känns väl lite både och. Bra pengar men slitsamt.
Gick dock väldigt bra idag fick sitta inne och snurra band och det klagar jag inte på =) Imorgon har jag dock inte lika tur utan jag ska vara på returgods. Men jag ska nog överleva det också. Det är som inte jobbet i sig som är drygt utan att kliva upp sådär kring 5 snåret är lite lätt tungt! Men men de är inte mycket att göra.
Ikväll hade jag hoppats på bio men vi får väl se hur de blir det. Hoppas kan man ju alltid ;P hoho
Nu hade jag tänkt vara duktig och gå ner i tvättstugan och boka en tvätt tid och sen hade jag tänkt försöka röja undan så de är fint när min älskling kommer hem ( större chans att det bli bio då) :] haha.. Näe men någon nytta måste man ju göra ibland :)
Sen får jag se om våran granne kommer förbi och går en promenad med Turbo annars får väl jag ta med mig båda dogsen och gå en prommis :)
Näe nu ska jag sätta igång så jag hinner göra det fint innan jag ska hämta min man!
Katjing!

Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0