SaraIdaSofia! -

Söndag!

Imorse var vi uppe i god tid sådär halv 8 :) Vi begav oss till Rödåsel och kikade på vindelälvsdraget, värsta nostalgin vill jag lova :) Vart nästan sugen på att börja åka igen. Även kul att träfa folk man inte träffat på väldigt lång tid =)
Sedan svängde vi förbi mormor och morfar i östansjö där det bjöds på fika och nu är vi hemkommna sådär vid halv 6 =)
Relativt slut är jag kan jag erkänna, vart inte så tidigt igår var tvungen att se klart en sjukt bra film :) Haha,,
Imorgon börjar min icket så sköna vecka. Både måndag och tisdag börjar jag 06.00 kommer bli tungt och ovant att kliva upp så tidigt och jag får verkligen inte försova mig eftersom det är jag som öppnar. Lycka till åt mig! Har även 2 stängningar denna vecka. Blä för de ;P Men de är många timmar jag gör denna vecka och det är ju aldrig fel :)

Näe nu ska jag se om vi lyckas få i oss nå käk och sen blir det mys framför tv´n =)
Maten är på ingång tack vare min darling. Köttfärssås och spagetti =) Mums.. Ska även försöka packa en flyttlåda ikv. Har faktiskt varit duktig och packat minst en varje dag med saker som ej behövs osv. Så jag får ju inte bryta trenden =)
Jag kan meddela att jag längtar riktigt ordentligt på att få flytta. Det kommer bli så bra, så bra :) .

Nu hör jag att maten är klar så det är väl bäst att sätta sig och käka innan de blir kallt eller nått :) Haha

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0