SaraIdaSofia! -

Söndag!

Nu är också denna helg över. Tråkigt men så kan de gå!
Imorgon är min sista dag på strået också och de känns inte heller roligt! Men men. Nu återstår det att se hur mycket jag får jobba nu i veckan då på stuven. känns så ofattbart jobbigt att inte vara garanterad en viss arbetstid..

Idag vaknade jag klockan 9 av att telefonen ringde. suck. jag ville ju så gärna sova ut! Idag ska vi tvätta farmor och farfars bil och sen blir det fotbollsträning. =)
Hoppet när jag börjar känna mig sjuk igen. Känns som att en förkylning ligger runt hörnet och lurar. Blä för det.
Snart är det lön också =)
Igår vart det en sån här "impulsgrej" sådär kring 21.30 tiden insåg vi att vi ville på fortet. så vi åkte och hämtade philip och sofi och sen begav vi oss på det ökända arosfortet! hahah. de var kanske hur kul som helst! Dock va vi inte så skickliga men vi lyckades iaf skrapa ihop sådär 500 poäng ;) de ni!
Näe nu ska vi ta oss något att äta och sen är det bara att åka till holmsund och börja tvätta bilen =)

Ida+Alex :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0