SaraIdaSofia! -

Söndag!

Helgen har bara rusat förbi och det mesta som blivit gjort är ingenting, iaf nästan, undantag för Söndagen då =) men annars har vi har bara myst framför tv´n med pocorn och chirre=)
Idag börjar min slappa vecka och det känns inte helt fel att ha en sådan vecka måste jag erkänna =) Idag börjar jag klockan tio och slutar 4 =)
Igår (söndag) klev vi upp sådär halv 8 sedan vi legat och dragit oss från 7. Känns så fel att kliva upp så tidigt. Men iaf sen begav vi oss till Viktor och Pernilla och myste med valparna, dom är inte lite söta =)
Sen efter lite klagande på att jag såg sliten ut valde jag att åka hem och duscha =) haha
Sen begav vi oss till Max där vi käkade ett frisco :) Sen vidare till ålidhem och hämta upp Anna-Lotta och sen vidare igen på träning. Efter träningen for vi en vända förbi Britt-Inger och Sven och dom var så goa att dom gav oss 10 liter outblandad mormorssaft, Det kommer drickas väl i detta hushåll kan jag lova för det är kanske den goaste saften som exsisterar.
Sen begav vi oss hem och över till Viktor och Pörn igen för att hämta Alvin för vi skulle vara barnvakt medans dom målade om hemma. Så då for vi en vända förbi min farmor och farfar och dom charmades ganska fort av lille Alvin kan jag lova =)
När Alvin sen började bli lite less och vi insett att dom skickat med välling men ingen flaska så valde vi att ganska fort åka hem till pörn och viktor igen. Där blev vi sen kvar och vi kom väl hem sådär kring elva snåret, totalt död. Eller just ja vi hann förbi min käre mor och far och srev ut min karls tatuering och sen til viktor och pernilla igen. Sen for vi hem. Men jag var helst slut av den dagen. Men som tur var när vi kom hem fick jag lägga mig i soffan medans älsklingen gjorde i ordning lite kvällsfika till oss och sedan blev det sängen och jag somnade ganska direkt kan jag lova!
Idag ska min man tatuera sig. Jag är lite besviken att jag inte får vara med och kika när han gör det men jag får väl se hur de blev när han kommer hem igen =)
Har inte heller riktigt vant mig vid att det står en volvo V70 på parkeringen heller, men de kommer väl det också. Jag funderar alltid men hmm. Vars är min pärla ;D haha.. 
Känns också skönt att det har blivit klart med flytten nu, även fast vi egentligen skulle stå med dubbla månadshyror i 2 månader, de är lixom 10 tusen extra för en lägenhet vi inte ens bor i. Men nu löste de sig så bra det bara kunde =) Tack för det. Så 1 Maj blir vi officiellt Holmsundsbor igen.
Kan inte heller släppa hur bra det känns för lägenheten är så otroligt fin =)
Nu ska jag ta och gå och göra mig nå frulle och sen bege mig på jobbet =) 

Tjing!!



Tack för att du får mig att skratta och för att du gör mig så otroligt lycklig.
Du är det absolut bästa som har hänt mig, jag älskar dig.
Du och Jag är för bra =)
 



 

Kommentarer
Postat av: anonym

kul

2009-03-09 @ 18:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0