SaraIdaSofia! -

Soon helg

Denna vecka rusar också bara iväg =) Men jag klagar inte det minsta! Skönt att leva i min måndag-fredags värld =)
Nu finns det också bara en liten söt hane kvar =) dom andra två är såld =) Känns så bra =)
Har även ett ex antal som är intresserade fortfarande som ska komma och kika på lille zorro =) Great great! Det är otroligt skönt att det ordnade upp sig. Måste erkänna att jag va lite orolig där ett tag! =P

Imorse var jag så slut att jag ville bara ligga kvar och slippa gå på jobbet. Men ack. Slutar dock 4 idag =) men härliga fredag slutar jag halv 6 TJOHO!
Dags att bege sig tillbaka till jobbet.
Ha en underbar solig dag =) Tjing!



Jobbet har gått bra, känns ändå som att dagen gått relativt fort och det är ju alltid bra :) Imorgon har jag också sovmorgon. Börjar inte förän 9. Men jag hade hellre börjat väldigt tidigt och gått hem tidigt istället för att vara kvar så sent. Men men. Money money =)
Ikväll är det fotbollsträning klockan 9. drygt att träninge är lagd så sent på torsdagar. Hade varit bättre óm den var kring 7 snåret.
Näe nu ska jag sluta klaga på tider =)
Är så glad över detta fantastiska väder =) å när jag såg på vädret så skulle de vara sånt här väder hela helgen också. fast inte minusgrader som det var på dagen idag utan 7-9 plus =) Snön är på väg bort =) Grattis!
Näe nu ska jag rasta hundarna sen dö framför tv´n och invänta min käre man!
Hare så bra!!

Älskar dig Alexander!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0