SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Det är så skönt att jobba när dagarna bara rusar förbi. Jag njuter verkligen av denna vecka kan jag erkänna =)
Idag börjar jag 10 och lika så imorgon =) Skönt Skönt.

Igår blev det klart att vi får bort lägenheten den 1 maj! Kan de bli nå bättre? Svar negativt :) Nu ska kontraktet bara skrivas så vi verkligen vet att hon tar över vår lägenhet! Grattis till oss!
Idag efter jobbet hade jag tänkt ta tag i dom där överproppade garderoberna som vi bara lastat in allt som bara går. Känns så drygt att jag vet inte vars jag ska ta vägen. . Men jag satt och tänkte att det är så mycket som vi ska hinna på 1.5 månader. Vi måste också försöka klura ut hur vi ska göra med alla "fina" hål som kommer bli i väggen när vi plockar ner alla våra saker. Jag lovar vi kommer att åka på att tapetsera om hela vardagsrummet. Å de är inget litet vardagsrum heller. Men vi har funderat på att bara försöka spackla igen hålen eftersom det är ljusa tapeter så kanske det inte syns så mycket. Känns som vi måste börja det projektet ganska snart,. Men hur kul känns det att bo i en lägenhet i mer än 1 månad och allt nästan är ihopplockat?
jaj de löser sig nog, eller det får så lov!

Näe nu ska jag ta och käka lite frulle och sen blir det att slå ner min röv framför tv´n och invänta att jobbet börjar =)
Ha en bra dag! Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0