SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Det spelar verkligen ingen roll hur mycket jag än sover så är jag alltid död på morgonen. Igår gick vi och la oss klockan halv 10 somnade direkt, och imorse när älsklingen väckte mig sådär vid halv 7 så var jag totalt död!
Tråkigt det där!
Idag har jag en kort dag, 8.30-14.30, relativt skönt =)
Gårdagen blev mys med min älskling, en film och lite pocorn=) Inte helt fel! Näe nu ska jag dricka lite kaffe sen börja bege mig till jobbet så småningom =) Måste även idag försöka få tag i våran nuvarande hyresvärd så vi får säga upp lägenheten, vi måste även klura ut hur vi ska göra med alla hål som vi försakat väggen med :p Haha,, Han kommer inte bli nöjd. Men vi har en plan! Hoppas bara att den fungerar =) Hoho! Nya lägenheten är så nice ;) Skål för oss,
Adjö!

Du gör mig så sjukt lycklig att det är obeskriligt!
Du och jag är de bästa som finns =)
Jag älskar dig Alexander Lindström! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0