SaraIdaSofia! -

Wake up happy!

Godmorgon!
Imorse vaknade jag samtidigt som min älskling, dvs halv 7. Jag klev upp och åt lite frulle och nu har min man åkt på jobbet!
Nu sitter jag här vid datorn och det är helt underbart väder ute, kan man vara något annat än glad!? Svar negativt! 
Jag hoppas verkligen detta väder håller i sig nu hela vägen ut ur vintern =) 
Idag har jag en lång dag! Slutar halv 6. Nej jag känner inte peppen de ända jag fokuserar på är pengar, pengar!  Så på så sätt överlever jag nog denna dag också. Men jag ska inte klaga nu har jag haft 2.5 slapp vecka då jag haft sovmorgon och tidiga dagar om vart annat. Så det är nog det som gör att denna dag känns ofattbart lång. Jag har helt enkelt blivit bekväm av mig. =D

Igår svängde Viktoria förbi och vi gick på promenad med dogsen och snackade skit, inte helt fel. Var ett tag sen man såg den människan!
Sen kom älsklingen hem och vi bäddade ner oss i soffan men insåg ganska snabbt att vi höll på somna så vi gick och la oss i god tid! Så idag är man pigg och alert. Lite bättre morgon än igår vill jag lova.
Igår skrevs somsagt kontraktet och det känns så skönt. Nu kan vi skicka in uppsägningen på våran nuvarande lägenehet! Jag tog även tag i att ringa umeå energi så dom kan pallra sig hit och läsa av mätaren. Det är ju bara att hoppas att vi betalat för mycket el och inte förlite! ;) Återstår att se. Har alltid tyckt att elen varit billig jämfört med hur mycket el vi förbrukar så jag kan ju säga att jag misstänker att vi betalt förlite. haha men men så kan det gå!

Näe nu ska jag gå och göra mig i ordning och sen ska jag rasta dogsen och sen är denna dryga dag igång! Önska mig lycka till. Jag skulle haft en sån här "klick" som man kan spola förbi vissa dagar. Då skulle jag garanterat använt den idag sådär efter "frökenstunden" vid halv 2 för fram tills dess går kanoners men sen. Yes Yes!

Njut av vädret! Katjing!

Du+Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0