SaraIdaSofia! -

Fredag!

Ätnligen helg, igen :) haha.. Dagen har gått helt perfekt. Dock var jag lite sliten eftersom mina föräldrars hundar har hållit mig vaken mer eller mindre hela natten! Men men så kan det gå!
Jobbet gick galant, vi har haft det slappt ute i solen och sen fick vi gå hem klockan 1 + att jag vann flaskan och en mythos! Con Gratz!

Idag ska jag inte göra något spec, eller jag funderar på att åka och sola men vi får se om jag ids, sen blir det bolaget när min man slutat jobba!
Sen ikväll blir det att grilla med Linus och Sandra och dricka lite öl till hockeyn :) Sen imorgon har vi lagfest med fotbollslaget och på söndag är det match! Hahah.. Bakis på matchen kan ju bli lite smått spännande, återstår att se och uppdatering angående de kommer MEN vår käre tränare har tillåtis oss till att spela matchen bakis eftersom vi egentligen skulle vara matchfri denna helg! Sådeså! + att de är bara en träningsmatch!
=)




Förövrigt så är jag lycklig!

  •  Jag har världens bästa pojkvän!
  • Vi har en fin lägenhet som vi trivs helt underbart i!
  • Det är helg!
  • Sommaren kommer mer och mer!
  • Vi har helt sjukt underbara hundar!
  • Jag fick sluta tidigt på en helt underbar Fredag!
  • och framförallt, Jag är Kär!

 

Jag älskar dig Alexander Lindström!
Du förgyller min dag och jag kan inte
bli mer lycklig än vad jag är med dig!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0