SaraIdaSofia! -

"fredagkväll"

Det är svårt för mig att koppla att jag ska jobba imorgon och att det bara är torsdag idag, men jag kämpar på de!
Ikväll så slapp vi ha sen träning, den blev flyttad till klockan 4 istället och det var guld värt, efter träningen så åkte vi och köpte hem pizza till middag och så hyrde vi nya wallander, hämden och så köpte vi dip och grönsaker :)
Sen vart det myskväll för hela slanten! Det gillades kan jag lova =)

Sen nu är klockan snart kvart över tio och jag känner mig piggare än någonsin och det är inte bra, det får morgondagen att se väldigt mörk ut!
Men förhoppningsvis tar jag mig upp i tid (trots att jag fortfarande inte hittat igen väckarklockan)
Näe nu ska jag göra mig i ordning för att krypa i säng och forhoppningsvis somnar jag relativt fort. Lycka till åt mig!! Yihoo!
Känn peppen för att kliva upp kvart över 5 imorgon. Det skålar vi för!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0