SaraIdaSofia! -

Godkväll!

Nu har jag nyss kommit hem från träningen och den gick väl sådär, jag har så sjukt ont i min käre benhinna att jag håller på att dö. Inte kul kan jag lova! men jag lyckades pina mig egenom hela träningen =P
Men men blir att knapra pronaxen och hoppas det blir bättre :)
Älsklingen låg och sov när jag for på träningen vid 8 och då hade han sovit ett tag och han sov när jag kom hem så nu är han uppe, hoppas han inte är pigg nu bara, för hans skull dvs :P haha. Kan bli kämpigt att vara pigg nu och så ska han börja jobba 7 imorgonbitti =/

Ledig imorgon är jag också och då måste jag klura ut vars jag har min mobil för den är fortfarande försvunnen och det ogillas skarpt! Så som sagt jag är onåbar just nu bara så att alla vet :)
Näe nu ska jag hoppa in i suchen och sen blir det att kika tv :)
Jag har världens bästa pojkvän, 
jag älskar dig Alexander Lindström!

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej snygging! :

Är du intresserad av en ny bloggdesign för 100lappen? :D

Hör gärna av dig, så kan vi tala mera om saken! <3



Dont give a shit?

Kolla in min fotoblogg! :

2009-05-13 @ 12:53:18
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0