SaraIdaSofia! -

Godmorgon!

Ännu en dag då solen lyser :)
Igår blev en enda stor besvikelese, jag fann ingen ny mobil så jag är fortfarande utan.
Det suger, jag lever typ i en fantrasi att den ska komma fram förr eller senare, men det ser inte ljust ut! Jag hade tänkt söka igenom hela lägenheten (igen) ihopp om att den ska ligga i någon vrå som jag missat! Fast innerstinne så vet jag att den inte gör det! SucK!
Jag lovar mobilen har fallit ut ur jackan på jobbet eller något! Men jag kan bara inte bestämma mig för att beställa ett nytt sim, åh så drygt! för dom andra nr är sparade på mitt simkort och då om jag beställer ett nytt dom inaktiveras det gamla och det skulle inte förvåna mig om jag beställer ett nytt nu så hittar jag mobilen direkt.
Näe nog om mobilen!

Igår fick jag höra att Sandra hade varit förbi och stått och plingat på men inte hade jag öppnat. Ja jag var hemma men jag sov nog som en ko eller något för jag har inte hört det! Så de var bra jobbat av mig!? Fattar inte hur jag kunde sova så djupt!? Idag ska jag inte lägga mig och sova en sekund så idag borde jag öppna :P haha.!

Hade tänkt och få lite mer ordning i lägenheten och städa undan för min farmor och farfar ska komma och hälsa på ikväll efter middagen och se hur vi har fått det i våran nya lägenhet!
Vi var förbi dom igår och hälsade på och dom blir alltid lika lyckliga =) Spec när Alexander är med. Jag tror min farmor har någon secret crusch on him!
För kommer jag själv och hälsar på så är det första hon frågar: - Vars är alex, kommer inte alex också?
Hahaha.. Ja min farmor är för söt :)
 Näe nu ska jag sätta igång både diskmaskinen och tvättmaskinen. Jag njuter verkligen av att ha det i våran lägenhet! Det är guld värt! Sjukt skönt att slippa bergen av disk som bara står och suktar efter en på diskbänken och att slippa gå ner 2 trappor och boka en tid som förmodligen aldrig finns och den enda tiden som finns passar inte alls!

Näe nu blir det en promenad som inledning på denna unerbara sommardag :) Me Like sommar :) hoho!å

Förövrigt så känner jag att jag måste få irritera av mig på den såkallade "holmsundsbloggaren"
han verkar vara ett stort skämt som verkligen inte har stor koll. Alla som inte faller han i smaken får sig ett "smeknamn" och hamnar i hans fördomsfulla blogg! Det var ju en artikel om honom i tidningen och kvinnen som skrev artikeln kallar han nu för Iprenflatan. Han beskriver också andra händelser i holmsund som han egentligen inte har en jävla aning om, utan han sitter där framför sin dator och skriver om saker han får höra!.
Jag har aldrig i hela mitt liv hört någon spy så mycket galla över "byn" man bor i. Då är min fråga, varför tackar man ja till att flytta in i sitt barndomshus och bor här i mer än 4 år? Varför kommer man tillbaka när man varit bort en längre tid?

Ska man nu göra som honom så kan jag ju kalla honom, holmsundsbloggaren alltså psykopat (som han kallar en i sin blogg) För är det inte så att det faktiskt var han som jagade en man runt holmsund med en yxa? :O
Jag tror inte att det är holmsund det är fel på utan de han vill är att få uppmärksamhet! Jag läser själv hans blogg och kan inte sluta irritera mig! allt han skriver är verkligen skrattretande!
Rykterna säger att när han kom tillbaka från stockholm så hade han förvandlats till en "störst, bäst och vackratst, mucka inte med mig för jag är stencool snubbe!! Jag tycker han verkar vara en pajjas som många skrattar både åt och med!
det roliga är att direkt de händer något så finns det alltid någon som flikar in åh nu kommer holmsundsbloggaren skriva ett långt och förvrängt inlägg! Den så kallade holmsundsbloggaren har till och med blivit ett samtalsämne på mitt jobb! Så det finns endel som ifrågasätter denne man!

Kika in på bloggen och läs. http://galaxybloggen.blogspot.com/search/label/Holmsund

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

hihi, ingen fara! :D

bara ett erbjudande ju babe.



ska vi lägga till varandra på bloglovin? :*

2009-05-14 @ 10:33:29
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0