SaraIdaSofia! -

Hello!

Idag är jag ledig och de är fint väder så denna dag skall spenderas ute hade ja tänkt, kanske ska ta en sväng med inlines! Nu sitter jag här och älsklingen har just farit tillbaka på jobbet efter lunchen och snart kommer viktoria hit och vi ska hitta på något spännande hade vi väl tänkt :) haha! :)

Imorse vaknade jag vid 10 tiden och så gick jag upp sen gick jag på toa, och då slog jag näsan i handfatet och blodet sprutade typ, jag svor en lång ramsa och sen fick jag gå med bomullstussar i näsan! Inte kul, nu är den hur öm som helst, känns typ som att någon slagit mig med ett basebollträ rätt på snoken! Inte skönt!
Jag trodde typ att jag skulle krevera av smärta. Inte bra! Stackars näsa :) Visade sig när jag berättade det för min man att det har hänt han ett ex antalgånger också, fast han har aldrig börjat blöda näsblod av det! Å min näsa brukar tåla mycket utan att börja blöda, men detta var inte en lös smäll vill jag lova! AJ är allt jag säger!
hahaha!

Näe nu ska jag plocka undan lite och sen blir det subwaymacka som vrickadevickan har med sig :) toastad macka med chickenteryaki (hur det nu stavas) med honungsenap och vitlöksdressing!!! Gott eller vad!?!? =)

Ha en bra dag! Å njut av vädret =) Summer on the run (:

Me and you, so happy together!!! =)


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0