SaraIdaSofia! -

jaiks!

Idag så for jag älsklingen, philip och sofi och till stan och köpte nya inlines åt sofi, sen åkte vi och åt tackobuffe på droskan och det var inte illa =) 60:- och så får du äta hur mycket du vill =)
Sen åkte vi hem och bestämde oss för att fara ut och åka inlines! Vi började i holmsund och åkte till maxi, där vi köpte glass och sen vidare till ålidhem för att sedan komma till berghem ( efter en rejäl omväg ) där vi tog en fika hos alex farmor och farfar =) Sen åkte vi hem till holmsund igen! Bra jobb av oss!! Vi hade inget dåligt tempo heller.
Inte illa, de blev en liten tur så att säga =) Men kul hade vi =) Spec när Sofi satte fart ner mot maxi från maxibron ( hon kan ej stanna ) =P hahah. Jag vek mig typ dubbel av skratt =) hon klarade iaf vägbommarna ;)
hahaha!

Men nu är vi hemkomna och de är väldigt skönt. Nu blir det att hoppa in i duschen och sedan krypa i säng :) Imorgon är man ledig men sen jobbar jag på fredag! så jag hade inte tänkt ställa om dygnet allt för mycket. I helgen har vi match mot mariehem sen får vi väl se vad som sker resten av helgen =) Något spännande inträffar alltid!

Näe nu börjar klockan bli på tok för mycket! Godnatt allesammans!

Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0