SaraIdaSofia! -

Just another day off!

Idag slog det mig hur länge jag har varit ledig, jo det är faktiskt 6 dagar irad! Det börjar kännas. Känner mig rastlös, spec när alla andra jobbar.
Idag vaknade jag när älsklingen kom hem på lunch, dvs klockan 11. Bra gjort av mig att sova så länge :) Det är garanterat rullgardinens förtjänst =)
Sen åt vi brunch tsm och sen körde jag ner honom på jobbet och sen åkte jag ut till min mor och far och städade bilen! Förutom det har jag inte gjort något vettigt idag! Bara donat på hemma, varit förbi och fikat med älsklingen  på hans jobb och sen tvättat lite och sen suttit som klistrad framför tv´n!
Inte bra att vara ledig för mycket. Man blir så ofattbart bekväm! Egentligen borde jag varit ute och sprungit men så blev inte falet idag! Haha..!

Ikväll blir det att mysa med älsklingen framför en bra film och sen att försöka sova i någorlunda tid eftersom jag ska upp och jobba imorgon :) så klockan 05.10 ringer väckarklockan! Jihoo! lucky me!
Men med tanke på att jag ställt om dygnet dom senaste 6 dagarna så kommer det nog bli lite halvsvårt! Men jag kan ju försöka iaf! Kanske borde ge fan i att dra ner rullgarinden ikv =P hahah!!

Jag avbokade även tiden hos vetrinären idag. Vi hade tänkt kastrera våran stora hund Tempo. Men vi har disskuterat och kommit fram till att det blir inget av! Finns ingenting som tyder på att det skulle behövas. Han är redan världens finaste så vi sket i det helt enkelt!
Näe nu ska jag gå och se GG on tv! Ha en bra Onsdag!! Snart helg igen.
Som jag sa förut. . Dom veckodagar som existerar är måndag-Fredag. . Man börjar veckan på måndag och sen hinner man inte ens blinka sen är de fredag, och vips så är det måndag igen! Ajaj!
Inte bra. . Önskar att helgerna kunde gå lite långsammare!

Tjing!

Jag älskar dig Alexander!
Du är det bästa som har hänt mig!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0