SaraIdaSofia! -

klockrent!

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men det beror på att det varít fullt upp :) Igår var det jobb och sen blev de stan med philip och sofi vi skulle åka inlines men de blåste så mycket så vi spenderade pengar istället :) Blev ett par jeans och ett linne :) Not bad!
Sen idag så har jag också jobbat och sen efter jobbet åkte jag och Sandra och älsklingen upp till stan och skulle shoppa, dock blev det inte så mycket till shopping för någon av oss men vi köpte iaf en mjukglass på torget och lite småsaker :)
Sen har jag varit och kikat på fotboll och sedan tränat forboll själv! :) Träningen blev ju lite av en klass för sig :P (ingen kommentar) Så kan det gå. Nu är det match lördag nästa som gäller =]

Ikväll blir det tidigt, ska upp och jobba imorgon också så 05.00 ringer väckaren :) wihoo! =P Helgen kommer uppskattas kan jag meddela!! :)

Idag hände en grej som jag tycker va klockren. Min man skulle träffa en person, men det visade sig vara två så han lade i backen och rymde därifrån :P haha jag tycker det var klockrent. Hade varit roligare om ni visste hela berättelsen vill jag lova :)
Näe nu ska jag hoppa in i duschen och sen kommer min man hem med cocacola :) MUMS!
Sen blir det sängen! Må gott!

// Ida

Älskar dig din underbara jävel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0