SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Godmorgon eller nått!
Imorse när jag vaknade kände jag mig helt förstörd, jag gick då upp och kollade vad klockan var och det visade sig att hon var halv 11. =P Skönt att sova ut! Nu på morgonen har jag hunnit varit på en promenad med dogsen och ätit lunch med min älskling =)
Sen direkt efter älsklingen åkt tillbaka på jobbet så somnade jag =P Vaknade nyss, eller vid 10 över 3. Hur sjukt är inte det?
Det blev inte ens sent igår!? Jadu, får se hur det går att somna ikv :P haha.. Fast jag är ledig imogon också så det är väl inte hela värlen om jag inte kan somna i någorlunda tid =P
Nu hade jag tänkt att göra absolut ingenting :P haha Slöare människa får man leta efter ;) haha Oj oj, måste skärpa mig. Men de finns ju en nackdel, alla jobbar ju!? Så vad ska jag då göra?
Jadu. .  Så kan det gå!
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0