SaraIdaSofia! -

Söndag!

Ännu en helg som tagit slut :P haha! Idag så har vi käkat lunch med Viktor och Pernilla och sedan bar det iväg å åka inlines :) Sjukt kul =) Helt underbart väder har det också varit =) Sen åkte vi en sväng förbi min käre mor och far och nu är vi nyss hemkommna :)
Ikväll blir det en film och bara lugnt, egentligen skulle jag vilja spela bingolotto bara för kul, men det blev inget av! Jag har inte spelat det på 1000 år känns det som! Men vi hann inte köpa några innan dom slutade sälja, så det sög!
Imorgon är jag ledig igen, för ovanlighetensskull =P Så jag hade tänkt att det skulle vara lika fint väder som idag så jag kan vara ute och åka inlines och njuta av det underbara vädret =) Kanske jag till och med tar å åker ut till mor och far och solar, jadu, man vet aldrig =) Hoho!

Egentligen har jag fotbollsträning ikväll men eftersom jag har benhinneinflammation ska jag vila i veckan och hoppas på att de går över! Min far informerade mig på förra träningen när jag egentligen inte skulle vara med men var det ändå att det kan bli kroniskt så nu ska jag vila i veckan iaf :)
Detta väder får mer än gärna hålla i sig! Jag är så ofattbart glad sådana här dagar :)
Melodifestivalen igår . . Sverige kom 21 av 25 =P haha vi är alltid sämst :) Grattis Norge :) Tråkigt att det inte blev nåogn spänning - man visste efter bara några länder att Norge skulle vinna och det var tråkigt så älsklingen somnade och jag låg och tvingade mig att vara vaken bara för att se klart det :P haha!

Näe nu ska jag se om vi får i oss nå mat! Ajdö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0