SaraIdaSofia! -

Söndag!

Igår blev det att åka till Teg och hälsa på Sandra och förtära lite alkohol :) Efter några timmar begav vi oss mot stan där vi träffade Angelika å Björn och Linus och Sandra, vi slog oss ner på cafebåten och fortsatte att förtära lite drickbart :)
Mellan ölen tog vi några svängar upp till stan stan och lyssnade på musik! Sen avslutades kvällen med frisco på Max.

En trevlig kväll som invigde sommaren :) klockan 4 gick vi å la oss och klockan 8 imorse vaknade jag en aningen bakis och väldigt varm! Vi hade det väldigt varmt i lägenheten vill jag lova!
Solen lyste och jag bestämde mig för att stiga upp, strax efter klev min käre man upp och vi åt lite mackor och drack mormorssaft och bara myste :)
Sen vid halv 11 snåret kom min papi förbi med dogsen och sen begav vi oss till stan där vi hämtade bilen hos Sandra och sen åkte vi och kika på fotboll, dock förlorade obbola men de kan jag leva med =P
Nu har vi just ätit middag (hemmagjorda biffar med fetaost i och potatisgratäng) Mums =)

Nu håller jag på att tvätta och städa lägenheten medans älsklingen for och fiskade med Linus, Ikväll blir de iaf väldigt lugnt även fast jag är ledig imorgon :) Men jag tänkte iaf passa på att få lite ordning här hemma =)
Tack för igår allesammans!

Jag älskar dig Alexander!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0