SaraIdaSofia! -

Söndag!

Igår så blev det först grillning i Obbola med Philip och Sofie, i grillade egna burgers och förtärde alkohol :) Riktigt trevligt!
Vid 10 tiden begav vi oss till stan och där var det kaos. Minst en timmas kö för att ta sig in på krogen, så vi sket i det och satt istället på kajjen och drack och träffade folk :)
När vi skulle hem så ringde vi taxi men fick då veta att det var minst en timmas väntetid där också men som tur var fick Alex syn på Hägge som vänligt körde hem oss (Nära döden upplevelse) men vi överlevde och det var ju bra :)

Imorse vaknade vi 11 och då tog vi en promenad till Obbola och hämta bilen och sen åkte vi ut till mor och far och hämtade våra dogs :) Sen blev nästa stopp på maxi där vi storhandlade, helt sjukt dyrt att leva i dagens samhälle, nästan ett rån att handla mat! Men det är inte så mycket att göra åt, bara att le och se glad ut. =P
Nu håller älsklingen på att laga mat och jag har just kört igång en tvätt och städat undan lite här hemma :) (fullrulle) 

Ikväll har jag fotbollsträning och sedan blir det hem och mysa framför tv´n och bara chilla för imorgon är helgen slut och man ska upp och jobba, underbara tider =P
Näe, nu ska jag gå och se hur det går för min favorit och så hoppas jag att det snart är dinnertime för jag är dödligt hungrig!
Ajdö!

Du är så sjukt underbar!
Det går inte att beskriva med
ord hur mycket jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0