SaraIdaSofia! -

Söndag!

Ännu en helg har passerat alldeles för fort =( I fredags blev det grillning och hockey med Linus och sandra, tråkigt att sverige förlorade men dom fick ju sitt brons idag iaf! :)
Sen så igår hade vi lagfest och det var bara trevligt, haha inga kommentarer ;) Dock lite jobbigt att spela match idag men de funkade väl :P haha. Hoppet att hela laget var bakis + att våran målvakt inte kunde komma! Men det är väl smällar man får ta antar jag!? bara att ta nya tag! Vi gjorde iaf en relativt bra bakismatch ;) hahaha..

Ikväll har det inte blivit mycket gjort! Vi har bara varit hemma och slappat och tagit det lugnt :)
Imorgon är man tillbaka till jobb! Det känns lite väl opeppande men det är inte så mycket att göra något åt! Bara att le och se glad ut sådär halv 6 på morgonen. + att jag har fått skitgöra imorgon! Så det är extra synd om mig kan man väl säga!

Näe nu ska jag hoppa in i duschen och sen bädda ner mig i soffan med min man :)

Hoppas att alla har haft en trevlig Helg!!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0