SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Imorse var det inte kul att stiga upp. Längesen jag var så trött. Kändes som ett skämt när jag insåg att klockan var kvart över 5 och att jag skulle bege mig på jobbet!!
Men jag överlevde denna dag också. Hade det ändå relativt slappt, fått vara ute i det fina vädret och mest lallat på!
Sen nu har jag just vait på en promenad med dogsen och Sandra och lille Leon =) Helt klart underbart väder för en promenad :)
Ikväll ska vi bo på lövöudden tills på Lördag, känns väl sådär men men! Min käre mor och far är i stockholm och jag tänker inte bo i våran lägenhetn med 4 hundar. Det finns inte!

Ikväll är det fotbollsträning och sen i helgen är det match! Hejja oss.
Näe nu ska jag ta och plocka undan lite och sen ska jag bege mig ut til mor ocg far och kirra middag :)
Jobb imorgon igen. Ganska bekvämt att jobba torsdag fredag och sen vara ledig för helgen :)

Ajökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0