SaraIdaSofia! -

Vi två på en joggingtur =)

Träningen gick alldeles utomordentligt :) Skulle nog inte skada om vi två kunde följas lite oftare och springa =P Då kanske älsklingen skulle få lite bättre lungor :) Haha.. Näe men det gick faktiskt bra, vart inte så långt men iaf ett varv runt eljusspåret =) Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det att kika lite tv :) kanske blir att se någon film eftersom att jag är ledig imorgon :)
Tack och adjö! Förövrigt så måste jag ta tag i att köpa dom där nike skorna jag pratade om tidigare, var och kikade på dom för någon dag sen igen och kan inte säga annat än att dom är helt underbara =P Haha! Finns alldeles förmycket fina saker som jag vill ha =)

Förövrigt så måste jag bara tipsa om denna sida, det finns så sjukt mycket fina smycken :) Check it out vet jag :) Otroligt fina smycken till riktigt bra priser :)

Zylber.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0